پیاده روی piaderavi
دراین وبلاگ مطالبی درباره پیاده روی است
نوشته شده در تاريخ شنبه 1 بهمن 1390برچسب:, توسط محمد واحدیان |

مشاهده نسخه کامل : تسکین درد با پیاده روی


پیاده روی برای افرادی که در دورانی از زندگی دچار کمردرد می شوند، تسکین دهنده و یکی از بهترین روش ها برای تقویت ماهیچه های لگن خاصره و ناحیه تحتانی کمر است. پیاده روی برخلاف بسیاری از دیگر ورزش ها، فاقد حرکات جسمانی شدید و آزاردهنده است.
تاثیر پیاده روی بر خواب انسان؛ پیاده روی منظم و مرتب نه تنها به سریع تر خوابیدن کمک می کند، بلکه خواب تان را بهتر و عمیق تر هم می کند. ورزش های سبک، بدن را آماده می سازد. هیچ گاه بلافاصله بعد از ورزش برای خوابیدن به رختخواب نروید. بهتر است فاصله خواب تا قدم زدن حدود ۳ ساعت باشد.
پیاده روی باعث تسهیل هضم غذا می شود؛ افرادی که به طور منظم و مرتب پیاده روی می کنند، دستگاه گوارش شان تقویت شده و هضم و گوارش آسان تر و اشتها بیشتر می شود. پیاده روی مانع از جمع شدن مواد زائد در بدن می شود. به یاد داشته باشید که بهتر است فاصله بین غذا خوردن و انجام ورزش و پیاده روی دست کم دو ساعت باشد.
 


ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ شنبه 1 بهمن 1390برچسب:, توسط محمد واحدیان |

 

10 علت برای پیاده روی:

1)      پیاده روی از دیابت نوع 2 پیشگیری می کند. برنامه های پیشگیری از دیابت نشان داده اند که 150 دقیقه پیاده روی در طول هفته و کاهش فقط 7 درصد از وزن بدنتان (حدودا 5 تا 7 کیلوگرم) می تواند 58 درصد خطر ابتلا به دیابت را کاهش دهد.

2)      پیاده روی قلب شما را نیرومند می سازد.(درصورتی که جنسیتتان مذکر است) مطالعه انجام شده دراین خصوص نشان می دهد میزان مرگ و میر در میان مردان بازنشسته ای که روزانه کمتر از 5/1 کیلومتر پیاده روی دارند دو برابر مردانی بود که روزانه بیش از دو مایل پیاده روی می کردند.

3)      پیاده روی قلب شما را نیرومند می سازد.(درصورتی که جنسیتتان مؤنث است). مطالعه ای که در این خصوص بر روی 72488 پرستار انجام شد نشان داد افرادی که 3 ساعت یا بیشتر در طول هفته پیاده روی داشتند در مقایسه با زنانی که پیاده روی نداشتند 35 درصد کاهش خطر حملات قلبی و دیگر مشکلات قلبی را نشان دادند.



ادامه مطلب...

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.